Röviden: egy munkanap alatt.
Bővebben:
A rendelést munkanapon tudjuk feldolgozni, feladni és munkanapon tudják kiszállítani.
Például:
Ha munkanapokon 12 óráig megérkezik hozzánk a rendelésed, akkor még aznap feladjuk, és jellemzően a következő munkanapon már meg is kapod.
Ha szombaton adod le a rendelésed, akkor valószínüleg kedden fogod megkapni, mivel az első munkanap hétfő, akkor feladjuk, kedden pedig kiszállítják.
A rendelésed feldolgozásának minden lépéséről emailt küldünk.
Miután a rendelésed leadtad kb. 2-3 percen belül kapod meg a visszaigazoló emailt.
Előfordul, hogy a promóciók vagy a spam mappába kerül.
Ha szeretnéd, hogy a következő emailünket már ne kelljen keresgélni, húzd át az elsődleges mappába.
A Freemail és Citromail sajnos nagyon megbízhatatlan. Ezek esetében nem mindig kapja meg a címzett a levelet. Érdemes ezekről a levelezőrendszerekről átváltani pl. Gmail-re.
Amikor feladtuk a csomagot, küldünk SMS-t is.
Ha a csomag megérkezik a településedre, az MPL küld emailt/sms-t arról, hogy:
- Átvette a csomagodat kézbesítő vagy csomagpont.
- Kiszállítás esetén mikorra várható a futár.
- Kiszállítás esetén a mi a futár telefonszáma.
Lehet módosítani, hozzátenni, elvenni, törölni.
De ne felejtsd el, hogy villámgyorsan szállítunk, a munkanapon 12 óráig leadott rendelést már aznap feladjuk.
Emiatt nem jó, ha küldesz egy email délben, hogy mit szeretnél módosítani.
Írj, vagy hívj azonnal.
Ha email írsz, mindig válaszolj az általunk kiküldött valamelyik értesítő emailre, mert abban már benne van minden adat.
Ha csak konkrét időpontban, pl. csütörtökön 14 óra után tudod átvenni, azt NEM tudjuk megoldani.
Ilyen esetben Házhozszállítás helyett Postán maradóra, Csomagpontra vagy Csomagautomatába kérd a rendelésed. Így nem kell az órádat és a futárt figyelned, akkor mész érte, amikor időd van.
A szállítási és fizetési módokról itt találsz részletes információt
Házhozszállítás esetén a futárcégtől kapsz emailt/SMS-t, amikor megérkezik a településedre a csomag. A futár jellemzően csak akkor telefonál, amikor már megy hozzád, és pl. nem talál.
Ha a rendelés megjegyzésbe beleírod, hogy pl. 8-12 között tudod átvenni a csomagod, mi ezt az információt rányomtatjuk a csomagra, amit jó esetben elolvas a futár, és igazodik hozzá.
Ha nem talál otthon, hívni fog.
Ha nem sikerül elérnie, akkor a csomagodat leadja a postán, ott még átvehető néhány napig.
Ha egy termék oldalon azt látod, hogy "Elfogyott, jelenleg nincs", akkor ez pontosan azt jelenti, ami ki van írva.
- Jelenleg nincs, ezért nem tudod megrendelni.
- Nem tudjuk megmondani pontosan, mikor fog érkezni belőle.
- Kattints ott, a termék oldalon az Értesítést kérek gombra, és automatikusan küldünk emailben értesítést, ha kapunk belőle. Ez semmilyen kötelezettséggel nem jár, csak egyszerűen jelezzünk, hogy megérkezett.
Természetesen.
Fizethetsz online, a rendelés leadásakor. Ez esetben válaszd fizetési módnak ezt: Biztonságos online bankkártyás fizetés.
Ennek nincs költsége, a rendelés lezárásakor fizethetsz a CIB Bank felületén.
Fizethetsz online, a rendelés leadásakor. Ez esetben válaszd fizetési módnak ezt: Utánvét.
Ebben az esetben a csomag átvételekor fizetsz a futárnak. Ennek díja van.
A szállítási és fizetési módokról itt találsz részletes információt