Röviden: egy munkanap alatt.
Bővebben:
A rendelést munkanapon tudjuk feldolgozni, feladni és munkanapon tudják kiszállítani.
Például:
Ha munkanapokon 12 óráig megérkezik hozzánk a rendelésed, akkor még aznap feladjuk, és jellemzően a következő munkanapon már meg is kapod.
Ha szombaton adod le a rendelésed, akkor valószínüleg kedden fogod megkapni, mivel az első munkanap hétfő, akkor feladjuk, kedden pedig kiszállítják.
A rendelésed feldolgozásának minden lépéséről emailt küldünk.
Miután átadtuk a futárcégnek a csomagot, küldünk egy emailt, aminek a tárgya: MPL csomag szállítási információ.
Ennek az emailnek a közepén ez van: "Küldeményazonosító PBMKN....számsor" Kattints erre a számsorra.
Betöltődik a Posta Küldemény nyomkövetés nevű oldala. Az oldal közepén pipáld ki, hogy nem vagy robot, és kattints a Keresés gombra. Itt láthatod, hogy a csomag most éppen hol van, illetve a teljes folyamatot.
Este vagy reggel érdemes megnézni, akkor már látszik, hogy a csomag megérkezett-e a településedre.
A rendelésed feldolgozásának minden lépéséről emailt küldünk.
A rendelés lezárása után kb. 2-3 percen belül kapod meg a visszaigazoló emailt.
Előfordul, hogy a promóciók vagy a spam mappába kerül.
Ha szeretnéd, hogy a következő emailünket már ne kelljen keresgélni, húzd át az elsődleges mappába.
A Freemail és Citromail sajnos nagyon megbízhatatlan. Ezek esetében nem mindig kapja meg a címzett a levelet. Érdemes ezekről a levelezőrendszerekről átváltani pl. Gmail-re.
Amikor feladtuk a csomagot, küldünk SMS-t is.
Ha a csomag megérkezik a településedre, az MPL küld emailt/sms-t arról, hogy:
- Átvette a csomagodat kézbesítő vagy csomagpont.
- Kiszállítás esetén mikorra várható a futár.
- Kiszállítás esetén a mi a futár telefonszáma.
Ha csak konkrét időpontban, pl. csütörtökön 14 óra után tudod átvenni, azt NEM tudjuk megoldani.
Ilyen esetben Házhozszállítás helyett Postán maradóra, Csomagpontra vagy Csomagautomatába kérd a rendelésed. Így nem kell az órádat és a futárt figyelned, akkor mész érte, amikor időd van.
A szállítási és fizetési módokról itt találsz részletes információt
Házhozszállítás esetén a futárcégtől kapsz emailt/SMS-t, amikor megérkezik a településedre a csomag. A futár jellemzően csak akkor telefonál, amikor már megy hozzád, és pl. nem talál.
Ha a rendelés megjegyzésbe beleírod, hogy pl. 8-12 között tudod átvenni a csomagod, mi ezt az információt rányomtatjuk a csomagra, amit jó esetben elolvas a futár, és igazodik hozzá.
Ha nem talál otthon, hívni fog.
Ha nem sikerül elérnie, akkor a csomagodat leadja a postán, ott még átvehető néhány napig.
Természetesen.
Ebben az esetben szállítási címnek a munkahelyedet add meg.
Pontosan, azaz üzlet/cég neve + a te neved, épület, lépcsőház, ajtó,..